Sa oled siin

MTA bürood on tänasest avatud, tuludeklaratsioone saab esitada juuni lõpuni

18 mai 2020

Maksu ja Tolliameti (MTA) teenindusbürood avatakse täna, 18. mail. Klientide ja teenindajate tervise huvides kehtib teenindussaalides 2+2 reegel ning saalide ooteruumid jäävad suletuks.

Inimesed, kellel on tuludeklaratsioon esitamata, ei pea kiirustama, sest paberil deklaratsioone võetakse vastu juuni lõpuni. Samuti on jätkuvalt avatud deklaratsioonide esitamise võimalus veebikeskkonnas e-MTA.

Teenindusbüroodes kehtib 2+2 reegel, mille järgi tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning väljas järjekorras oodates tuleb hoida teistega vähemalt kahemeetrist vahemaad.

Teenindussaalide lettidele on paigutatud kaitsesirmid ning klientidel palutakse käsi desinfitseerida. Samuti desinfitseeritakse lõuna ajal kõikide büroode teeninduspinnad, mistõttu on bürood ajavahemikus kell 12–12.30 suletud. „MTA prioriteediks on oma klientide ja töötajate tervise hoidmine. Seega palume varuda kannatust, teenindusbüroodesse mitte kiirustada ja haigusnähtude ilmnemisel jääda koju,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa.

Tuletame ka meelde, et MTA Jõgeva büroo on kolinud riigimaja ehituse ajaks uuele aadressile Aia 2, täpsem info MTA kodulehel.

Alates tänasest on Paldiski tolliteeninduspunkt avatud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti ning Muuga ja Sillamäe vabatsoonid on avatud ka öiseks kaubavahetuseks. Sillamäe, Veose ja Lennujaama tolliteeninduskohas jätkub tolliklientide teenindamine samamoodi nagu eriolukorra ajal.

15. mai seisuga oli esitatud 723 000 tuludeklaratsiooni, neist 98% esitati elektrooniliselt. Enammakstud tulumaksu on tagastatud 180 miljonit eurot, juurdemaksmisele kuulub 50 miljonit.

MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad jätkuvalt – avatuks jäävad infotelefonid 880 0811 (eraklient), 880 0812 (äriklient), 880 0814 (tolliinfo), 880 0815 (e-maksuteenused) ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele eraklient@emta.ee, ariklient@emta.ee, tolliinfo@emta.ee või e-maks@emta.ee. MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu (menüüpunktis „Suhtlus“ või jaluses lingilt „Saadan kirja“).

Veel uudiseid samal teemal

07.07.2020

MTA ja Koda: majanduslikult keerulisemad ajad suurendavat survet ümbrikupalga maksmiseks

Ehkki ümbrikupalga saajaid jääb üha vähemaks, suurendavad majanduslikult keerulisemad ajad survet ümbrikupalkade maksmiseks, leiavad Maksu- ja Tolliamet ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoda.

29.06.2020

Tänasest saavad ettevõtjad vaadata, millisena nad MTA jaoks paistavad

Maksu- ja tolliamet (MTA) pakub 29. juunist ettevõtjatele maailmas ainulaadset e-teenust „Maksukäitumise hinnangud“, mis on ettevõttele abivahendiks oma maksuasjade korrashoidmisel. Rakenduse kaudu näeb ettevõtja, millisena tema ettevõte MTA jaoks paistab ning kas MTA hinnangul on tema esitatud andmetes puudujääke. Teenuses antakse puuduste parandamiseks ka konkreetsed juhtnöörid.